lifestyle

Mijn inspiration wall

Op druiligere dagen zoals vandaag, of om gewoon mezelf wat op te beuren heb ik een inspiration wall gemaakt. Met wat kaders die ik nog had rondslingeren (eigenlijk gewoon mijn mama die een kader hoarder is) ging ik als volgt tewerk:

Ik plaatste mijn kaders op een grote tafel om al een soort ‘plattegrond’ te vormen van hoe ik later daadwerkelijk mijn kaders ging ophangen. Sommige kaders plaatse ik liggend en sommige staand (allemaal dezelfde ligging vind ik wat te eentonig). Nu moest ik nog wat plaatjes vinden om in de kaders te steken. Hiervoor raadpleegde ik uiteraard het internet.

Ik wist dat ik al zeker een kader wilde met iets dat aan beauty gerelateerd is. Voor de rest vind ik zwart-wit quotes mooi, dus dat wou ik zeker in de wall verwerken. Ik hou van katten (heb zelf drie schatjes), hier wou ik ook een mooie afbeelding van vinden.

Als je in de zoekmachine je specifieke term waarvan je een afbeelding wilt + ‘printable‘ intikt kom je al een heel eind. Bij mij was dit dus: cat printable, quote printable en makeup printable. Als je wat overweg kan met photoshop (of in mijn geval, een vriend met photoshop), kan je gratis printables bewerken en naar eigen smaak aanpassen. Op de alternatieve webshop etsy kan je ook duizenden printables kopen die je meteen kan downloaden als je niet in een creatieve bui bent.

Na wat opzoekwerk en wat prutsen van mijn vriend zijn kant (*puppy eyes* danku liefje!), bekwam ik het volgende eindresultaat:

Traveler DC 140
De inspiration wall

Moest je zelf de printables die op mijn muur hangen mooi vinden, hier zijn ze op een rijtje.

De datum van mijn vriend en ik
De datum van mijn vriend en ik.
Een mooi knipoog naar mijn liefde voor beauty
Een mooie knipoog naar mijn liefde voor beauty. 
The way the live life;)
The way to live life;)
My name is Lynn and I'm a crazy cat lady
My name is Lynn and I’m a crazy cat lady. Link hier.
foto kader
Deze kwam oopspronkelijk van hier , maar sommige woorden heb ik aangepast zodat het wat persoonlijker was aan mijn leven.
True that!
True that! Afkomstig van hier
My love for te is neverending <3
My love for tea is neverending ❤

Zo, dat waren ze. Hopelijk heb je zelf wat inspiratie kunnen opdoen voor je eigen inspiration wall!

Liefs, Lynn

2 thoughts on “Mijn inspiration wall”

Geef een reactie

