shoplog

Forever 21 shoplog

Begin Juli vertrek ik voor een week naar Portugal. Doordat ik handbaggage meedoe, heb ik lichte kleding nodig die ook veelzijdig is. Ik besloot dus een kijkje op de site Forever 21 te nemen en playsuits en jumpsuits te bestellen. Ze bestaan uit één stuk, dus je moet al geen twee aparte kledingstukken inpakken. Daarnaast ziet het er cool uit en als je een lichte stof kiest (wat met het warme weer sowieso het geval is), bespaar je ook op de kilo’s in je koffer. Ik koos twee jumpsuits (dus met lange pijpen) en twee playsuits (met korte pijpen) uit. Dit zijn de stuks die ik uitkoos:

Kitteh loves tosteal the show ;)
Kitteh loves to steal the show 😉
Deze  neklijn <3
Deze neklijn ❤

Buttoned Floral Romper Een blauwe playsuit of romper met bloemenprint (zoals alle overige kledinhstukken trouwens, can you tell I’ve gone floral print crazy?). I looooove deze neklijn! Enkel is deze playsuit wat aan de korte kant. Hier vindt je hem terug.

_DSC0021
Striped Rose Cami romper
Een witte romper met korte pijpjes en rozenprint voor heel warme dagen. Klik hier moest je het zelf willen bestellen.

_DSC0033
Abstract Print Halter Jumpsuit
Mijn favoriet van de vier! Een prachtige jumpsuit die speciaal gestrikt wordt aan de rug. Ik kan niet wachten om deze aan te trekken! Klik hier voor de link.

_DSC0002

Rose Print Cami Jumpsuit Last but not least, deze zwarte jumpsuit met rozenprint (ja, weeral, no one can stop this floral addiction now). Handig is dat deze kleine schuine zakjes heeft. Klik hier om deze beauty de jouwe te maken!

Ik ben héél blij met mijn aankoop van Forever 21 en weet zeker dat deze beauties allemaal veel gedragen zullen worden deze zomer!

Liefs, Lynn

Geef een reactie

