beauty

Shoplog

Terwijl ik de spannende finalematch van Roland Garros aant het kijken ben, deel ik graag met jullie een shoplog.

Gisteren sprong ik vlug even de Kruidvat binnen, er was namelijk een goede deal: de tweede mascara van Maxfactor aan vijf euro. Ik ben een fan van de Mascara’s van Maxfactor, en met name de False Lash Effect lijn. Ik kocht de False Lash Effect Fusion (€17,99) voor volume en lengte, en de Clump Defy (€14,99) voor mega volume. Verder wilde ik al lang de 123 Perfect CC Cream (€12,99) van Bourjois testen, dus besloot ik de laatse (!) overgebleven te kopen in de kleur (31) Ivory. Ik was ook al lang op zoek naar een dunne wenkbrauw en eyeliner borstel. Ik ging bijna de Mac 266 kopen, toen ik deze van Essence tegenkwam voor €1,59!

Traveler DC 140Ik had ook een nieuwe tube Avène Triacnéal nodig, dus deze kocht ik in de apotheek. Blijkbaar is deze helemaal vernieuwd want het zit niet meer in een tube, maar in een pompje en de formule is volledig veranderd. Hier volgt later nog een review van dus hou de site zeker in de gaten, maar wat ik nu al kan zeggen is dat ik na één dag al verschil merkte.

Geniet van jullie zondag!

Liefs, Lynn

2 thoughts on “Shoplog”

Geef een reactie

