beauty

Mijn natural glam look

Op dagen waar ik iets meer opgemaakt dan anders wil zijn ga ik meteen voor deze look. Lees je mee?

Traveler DC 140

Nadat ik mijn gezicht heb gehydrateerd, breng ik de Bourjois Flower Perfection Primer aan op de delen van mijn gezicht waar mijn make-up het snelst verdwijnt: neus, kin en voorhoofd. Vervolgens breng ik de Mac Pro Longwear Foundation in NW 13 in een dun laagje aan met de Real Techniques buffing brush die ik onlangs reviewde. Dan ga ik over mijn oneffenheden met The Balm TimeBalm Concealer in Lighter Than Light met de Real Techniques Detailer Brush. Mijn donkere kringen camoufleer ik door met mijn vinger Mac Pro Longwear Concealer in NW15 lichtjes in te werken. Nu is het tijd om alles te fixeren. Hier gebruik ik Mac Studio Fix poeder in NW 20 voor en breng ik aan met een kabuki brush (die van e.l.f). Dit is een poederfoundation, dus naast fixeren geeft het ook wat extra dekking. Nu dat mijn basis erop zit, is het tijd om terug wat leven in mijn gezicht te brengen. Dit doe ik door met de Contour Brush van Real Techniques de Délice De Soleil Bronzer (ik vrees dat deze niet meer verkocht wordt) van Bourjois aan te brengen onder mijn jukbeenderen en een beetje rond mijn voorhoofd (dit doe ik nooit overdreven). Mijn gezicht licht helemaal op van blush en highlighter, dus deze stap sla ik nooit over! Met de Real Techniques Blush Brush breng ik de Beauty UK Blush & Brush in Dawn Glow aan. Om mezelf een mooie glow te geven breng ik The Balm Mary-Lou Manizer op mijn jukbeenderen en in mijn binnenste ooghoeken aan met de Real Techniques Setting Brush. Mijn wenbrauwen vul ik in met de Catrice Eyebrow Filler en om te verzekeren dat mijn haartjes getemd blijven ga ik hier over met  de Double Fix Mascara van Clarins. Om mijn wimpers (letterlijk) in de verf te zetten breng ik de Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara aan. Ten laatste lijn ik mijn lippen met de Velvet Toch Lipliner van Gosh in Pink Peony. Dan breng ik de Mac Viva Glam V aan met daarover de Park Avenue Lipgloss in 03.

11427921_10152792508310672_626825836_n

En zo, mijn make-uproutine is rond! Geniet van jullie dag lieve lezers en lezeressen!

Liefs, Lynn

Geef een reactie

