decoratie, lifestyle

Inspiratie kamer make-over

Mijn kamer is aan wat vernieuwing toe. De kamer waar ik in slaap (ik woon bij mijn ouders), heb ik ongeveer vijf jaar en het tapijt is aan het eind van haar leven (boy, if you only knew). Binnenkort wordt het tapijt vervangen door vinyl en ook mijn muren zullen een likje verf krijgen. Mijn kamer heeft momenteel witte muren met een rode accentmuur. Voor de nieuwe kleur ga ik voor volledig het tegenovergestelde: blauw! Ik twijfel nog tussen periwinkle en donkerblauwe muren, maar zoda het af is, laat ik je zeker het eindresultaat zien! Nu wil ik graag de inspiratie voor mijn toekomstige kamer tonen. Enjoy!

Tapijt Zara Home
Tapijt Zara Home

Dit tapijt (€35,99) vond ik op de website van Zara Home en vind ik zó mooi. Het is wit met allemaal olifanten op en heeft een ecletische vibe.

1575000999_1_1_3

Ik vond ook het bijpassend beddengoed superschattig! Het is wel wat aan de prijzige kant (zeker als je een bed van 160 cm breed hebt zoals ik).

Beddengoed olifanten Primark
Beddengoed olifanten Primark

Moest je wat minder budget hebben, Primark verkoopt zeer gelijkaardig beddengoed met olifanten op momenteel.

Resine lamp Zara Home
Resine lamp Zara Home

Deze blauwe resine lamp van Zara Home vind ik zo prachtig, maar hij kost 99 euro (en met een kitten met duwgrage pootjes die rondloopt, zou mijn hart echt breken moest er deze lamp iets overkomen). Dus ga ik voor een budgetvriendelijke optie:

Doorzichtige tafellampvoet Ikea
Doorzichtige tafellampvoet Ikea
lampenkap met citroenen Zara Home
lampenkap met citroenen Zara Home

Deze doorzichtige Brån tafellampvoet van Ikea (€9,99) met de lampenkap van Zara Home met citroenen op (€35,99). Gele accenten bij een blauwe kamer vind ik heel mooi.

Kussen met citroenen Zara Home
Kussen met citroenen Zara Home

En om op het thema van gele accenten verder te gaan, dit kussen met citroenen van Zara Home staat ook op mijn wishlist. Momenteel krijgt mijn inspiration wall ook een make-over, update hierover volgt nog! Moest je nog wat meer inspiratie willen opdoen, kan je mij op Pinterest volgen.

Liefs, Lynn

Geef een reactie

