beauty

Sephora shoplog Portugal

Toen ik begin Juli met mijn vriend op vakantie ging naar Lissabon, had ik natuurlijk op voorhand alle leuke shopadresjes opgezocht. Sprongen er meteen uit: Sephora en Kiko (deze shoplog volgt nog later. Ik hoop dat je alvast klaar bent voor dit, want het is een heleboel! Laten we er meteen aan beginnen. In de allereerste Sephora die ik zag (adres: Sephora Chiado Rua do Carmo, in een shoppingcenter op het tweede verdiep) kocht ik het volgende:

2282927

Benefit They’re Real! push-up liner mini €10,95

sephora-2561-489291-1

Sephora Green Tea face fiber mask €4,95, en het bijhorende Sephora Green Tea eye mask €4,95

sumptuous-infinite-estee-lauder

Estée Lauder Sumptuous Infinite mascara mini €7,55

s1520329-main-hero

Make Up Forever Smoky Extravagant mascara mini €12,95

s1344845-main-zoom

Sephora Express cleansing wipes €3,95 (handig voor als je uitbundig zweet met het warme weer in Portugal, of als je iets morst,  zoals ik wel vaker durf hihi)

s1626670-main-hero-300

Sephora Colorful eyeshadow in 115 Sea Horse €3,00. Een prachtige bordeaux-paarse kleur die ik ik sterk afgeprijsd kon halen. Score!

In de derde Sephora die ik heb bezocht (in de tweede kon ik mezelf inhouden) hadden ze Sleek, dit is de enige Sephora dat Sleek had. Adres: avenida Do João II in het Vasco Da Gama Shoppingcenter.

96086414-1

Sleek Blush by 3 Palette in Pink Lemonade €13,50

sleek-make-up-matte-me-gloss-brink-pink

Sleek Matte Me Ultra Smooth Lip Cream in Brink Pink €7,50

l11-180

Sleek Matte Me Ultra Smooth Lip Cream in Petal €7,50

inglot-cosmetics-freedom-system-face-blush-36

In hetzelfde shoppingcenter hadden ze ook Inglot (whaaa!). Hier kocht ik de prachtige Blush in 36 voor €14,00.

Zo. ‘Shop till you drop’ is hier wel van toepassing (ik voel mijn vriend zijn veelbetekende blik nog steeds in mijn rug branden haha!) En hou je vast, want in de komende dagen volgt er nog een Kiko shoplog! 🙂

Liefs, Lynn

4 thoughts on “Sephora shoplog Portugal”

Geef een reactie

