beauty

First impressions look

Hey iedereen! Vandaag zal ik een look maken met producten die ik vandaag kocht in de kruidvat en uit mijn shoplog van Lissabon. Ik weet dat het een tijdje geleden is dat ik nog iets gepost heb, maar ik had het zo druk met herexamens en werken dat voor ik het wist zijn we al bijna een maand verder zaten. Gelukkig is de gekte nu wat voorbij, dus kan ik terug regelmatig beginnen bloggen:). Hope you enjoy!

IMAG0340

Eerst hydrateer ik mijn huid met Vichy Aqualia Thermal Serum. Daarna breng ik de Bourjois Flower Perfection Primer aan om mijn porieën glad te maken. Vervolgens werk ik de Bourjois 123 Perfect CC Cream in met een Real Techniques buffer brush, en op plaatsen dat wat meer dekking nodig hebben gebruik ik The Balm TimeBalm concealer in lighter than light. Over mijn donkere kringen breng ik een laagje Mac Prolongwear Concealer in NW15 aan. Dit alles fixeer ik met Mac Studio Fix poeder in NW20. Nu gaan we over naar de producten die ik allemaal voor het eerst testte:

IMAG0341

Als Blush gebruik ik de Kiko Tri-Bal Soul Baked Blush in 01 Deluxe Coral aan. Dit is een blush waar 3 verschillende blushes ‘ingebakken’ zitten. Het geeft een mooie subtiele perzik-roze kleur af die niet in-your-face is. Als je van subtiele blushes houdt, kan ik deze zeker aanraden. Op mijn jukbeenderen breng ik Kiko’s Sahara Glow Highlighter in 01 Desert Colours aan. Dit is wederom een product dat subtiel is. Op dagen dat je dus geen zin hebt om eruit te zien als een discobal en je voor een natural look gaat, zou ik deze gebruiken.

IMAG0339

On to brows. Ik dacht, let’s step up my eyebrow game, en kocht in de kruidvat de Catrice Longlasting Browdefiner in 020  FlASHy Brows en de Catrice Eyebrow Stylist in 040 Don’t Let Me Brown. De Longlasting Browdefiner heeft een wat grijzere toon en gebruik ik om het begin van mijn wenkbrauwen in te vullen, de Eyebrow Stylist is dan wat warmer en dekkender dus gebruik ik aan het uiteinde. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Mijn wenkbrauwen zijn mooi gedefiniëerd, maar zeker niet te cartoon-achtig. Eyebrows on fleek!

IMAG0343

Op mijn ogen gebruikte ik Benefit They’re Real Push-up Liner in Beyond Black, en dan zijn we meteen toe aan de fail van de dag. Helaas kan ik helemaal niet om met de applicator van deze liner. Ik had al gemengde reviews gelezen online, daarom dat ik ook een mini kocht voor moest het tegensteken. En dat deed het dus. Gelukkig is de gelliner zelf wel dik in orde, dus breng ik het nu gewoon met een schuine kwast aan tot het product op is. Als mascara gebruikte ik de Make Up Forever Smoky Extravagant mascara mini. Wauw wauw wauw! Ik ben helemaal fan van deze mascara. Verlengt, houdt de krul vast en is ultrazwart. Het borstelje is apart, maar doordat het smaller naar het begin toe is, kan ik goed de allerkleinste wimperhaartjes ook een laagje mascara geven.

Als laatste zijn we aan de lippen toegekomen. Hiervoor gebruikte ik de Essence Liquid Lipstick in 02 Beauty Secret. Ik kocht deze omdat ik op zoek was naar een budget lipstick met een mauve kleur, maar helaas is deze nog steeds iets te licht voor waar ik naar op zoek ben. Maar afgezien van dit feit is dit een prachtige liquid lipstick, het geeft goede dekking en een mooie glans, dus als je daar op zoek naar bent en een budgetopttie zoekt zou ik zeggen ga ervoor! Moesten jullie trouwens nog aanraders hebben voor een goede donkere mauve-roze liquid lipstick (bij voorkeur mat), laat het me weten!

Zo, dit waren mijn first impressions van een heleboel producten. Hopelijk heb je iets opgestoken van dit artikel en heb ik je wat verder geholpen moest je zelf een van deze producten willen aanschaffen.

Liefs, Lynn

Geef een reactie

