lifestyle

Liebster Award

Ik werd door de lieve Anne van PalaceOfBeauty genomineerd voor een Liebster Award. Enorm bedankt Anne!

De bedoeling van de award is om meer licht te werpen op kleinere blogs en de blogger zelf te leren kennen. De regels luiden als volgt:

  • Je wordt genomineerd
  • Bedank degene die je genomineerd heeft
  • Beantwoord de vragen die je hebt gekregen
  • Bedenk 11 nieuwe vragen
  • Nomineer een stuk of tien andere (kleine) blogs

De vragen die mij voorgeschoteld werden zijn de volgende

1.Als je moest verhuizen naar een ander werelddeel, welke zou dat dan zijn?

Sowieso Noord-Amerika, waar ik mijn hart heb verloren.

2. Alleen nog maar reizen of altijd thuis?

Hoe graag ik ook reis, een vaste plek waar ik steeds naar kan terugkeren zou ik niet kunnen missen. Dus, thuis!

3. Welk item kan je echt niet zonder?

Qua beauty, zeker en vast mascara!

4. Met wie zou je wel vast willen zitten op een onbewoond eiland?

Ik zou hier een heel coole naam kunnen zetten, maar eigenlijk zou ik het allerliefst dan vastzitten op een tropisch eiland met mijn vriend :).

5. Ben je tevreden met je eigen leven?

Net zoals er wel eens ups en downs zijn, ben ik best wel tevreden met mijn leven. Ik heb leuke vrienden en familie, een vriend waar ik steeds op kan rekenen en daarnaast maak ik allemaal leuke dingen mee. Ik ben zeer dankbaar voor mijn leven en zou het niet anders willen.

6. Hoe heb je je schooltijd ervaren?

Mijn lagere schooltijd vond ik op vlak van vriendjes en vriendinnetjes erg leuk. Echter, het hele gebeuren rond naar school gaan vond ik vreselijk. Ik was als kind (en nu ook nog) zeer gehecht aan mijn ouders en haatte het om geschieden te zijn van hen. Het gebeurde dan ook wel eens vaker dat mijn vader me van school moest komen halen omdat ik niet te houden was (dramaqueen much? haha). In het hoger onderwijs is dit 180° gedraaid. Daar genoot ik meer van het volgen van les en minder van het sociale contact met mensen. Ik had wel vrienden, maar hechtte daar minder belang aan.

7. Boeken lezen of muziek luisteren?

In boeken kan ik mezelf volledig verliezen en uren afwezig zijn. Boeken dus, 100%

8. Fruit of snoep?

Vroeger was ik een snoeper tot en met, nu ga ik steeds meer voor fruit (hoewel ik mijn dosis chocolade voor geen geld van de wereld zou kunnen missen haha)

9. Van alle landen die je hebt bezocht, naar welke zou je het liefst nog een keer terug willen?

Waarschijnlijk de VS, er hier is gewoon zoveel diversiteit in cultuur en landschap dat je er eeuwig zou kunnen rondreizen. Qua volgende land dat op mijn wishlist staat dat ik zeker wil bezoeken, is het Canada!

10. Zou je leven anders zijn als je niet meer kon bloggen?

Zeker, bloggen is voor mij een uitlaat van creativiteit en een plaats waar ik mijn passie voor beauty kan delen met mensen die mij begrijpen.

11. Hoe ben je op het idee voor je blog gekomen?

Ik zat al een hele tijd met het gedacht in mijn hoofd, maar durfde nooit volledig. Ik dacht dat het veel moeilijk leek dan het eigenlijk is en was verlegen. Maar dit jaar dacht, ik ga er volledig voor en op een avond was mijn blog geboren voor ik het wist. Beauty is mijn grote passie dus sowieso dat dat het grootste deel van mijn blog ging uitmaken. Verder hou ik ook van koken en interieur, dus dit zijn kleinere rubriek op mijn site.

De vragen die ik heb opgesteld zijn de volgende:

  1. Wat is je droomjob?
  2. Als je een persoon zou kunnen ontmoeten, leven of dood, wie zou het dan zijn?
  3. Ben je gelukkig?
  4. Als je geld zou mgen doneren aan eender welk goed doel, welk zou je kiezen?
  5. Wat is jouw lievelings film en/of serie?
  6. Wat is jouw favoriete herinnering?
  7. Ben je een optimist of pessimist?
  8. Hou je van verrassingen?
  9. Beschrijf jezelf in 1 woord
  10. Wat trekt je het meeste in mensen aan?
  11. Hond of kat?

Omdat ik iedereen graag zou willen betrekken bij dit leuk gebaar, zou ik graag iedereen die dit artikel leest willen nomineren. Laat het achter in een reactie of op je blog. Share the love!

Liefs,

Lynn

1 thought on “Liebster Award”

Geef een reactie

