beauty

Mijn meest gebruikte lipproducten

Lipscrub

Nog voor je een lipproduct aan wil brengen, wil je natuurlijk dat jouw lippen zo zacht mogelijk en velletjesvrij zijn. Dit zorgt voor een mooie gelijke verdeling van het product op jouw lippen en het mooiste resultaat. Pluspunt: diegene die gelukkig genoeg is om jouw lippen te kussen zal zeker ook niet klagen over jouw zachte mond;). De lipscrub die ik het fijnst vind en steeds opnieuw koop is de Popcorn Lipscrub van Lush. De Bubbelgum heb ik ook al gehad, maar het fijne aan de popcorn smaak is dat het zowel een zoet als zout kantje heeft.

Lippenbalsem

Om je lippen goed gehydrateerd te houden, zeker in de koudere maanden, is een lippenbalsem onmisbaar. Mijn favorieten zijn als wat dikkere balsem de Nivea Lip Butter Vanille & Macadamia (deze ruikt héérlijk), als alledaagse verzorging gebruik ik Cherry Chapstick. Op momenten dat mijn lippen zo droog en gebarsten zijn, grijp ik naar Eucerin Lip Repair.

Alledaagse/neutrale lipproducten

Meestal als ik een make-uplook doe, besteed ik meer aandacht aan mijn basis en oogmake-up dan lippen. Maar als ik wat meer moeite wil doen, zijn dit de kleuren waar ik het meest op terugval. Het zal je opvallen dat ik vaak naar de wat meer oudroze, mauve tinten neig (beige tinten doen me er nogal levensloos uitzien haha):

  1. Mac Viva Glam 5 VivaGlam_Lipstick5
  2. Essence Liquid lipstick 02 Beauty Secretcsm_754238_d72dc415b7
  3. Park Avenue Lipgloss 035cc88bb6dd169e0d1c097d4ec83e9dd5_ra,w403,h403_pa,w403,h403
  4. Sleek Matte Me Petall11-180
  5. NARS Lipgloss Turkish Delight31uonvP5cIL._SY355_

Felle, opvallende kleuren

Voor een feestje of speciale gelegenheid durf ik zeker wel eens een gewaagde kleur te dragen. Ik heb nog veel meer fellere kleuren, maar dat zal voor een artikel van mijn lipproducten stash zijn. Voor nu is hier mijn top 5:

  1. Bourjois Paris Color Boost Lipstick in Fuschia Libre02_fuschia_libre
  2. Mac Riri Woo / Ruby Woored-lipstick-MAC-Ruby-Woo-vogue-28nov13-pr
  3. Rimmel London Lasting Finish Matte by Kate Moss 107kate_shape
  4. HEMA Long Lasting Lipgloss 07long-lasting-lipgloss-11232707-product_rd
  5. MAC Rebel Lipglass

31qZty2KZwL._SY355_

Liefs,

Lynn

Geef een reactie

