beauty, make-up

Gouden kerstlook 2015

image

Basis

Wenkbrauwen

Ogen

Op het ooglid bracht ik eerst Too Faced Shadw Insurance Eye Shadow Prime aan. Eens dit opgedroogd was bracht ik Urban Decay Half Baked aan in het begin en midden van het bewegend ooglid. Aan de buitenste ooghoeken bracht ik een stukje tape aan (zodat mijn oogschaduw daar gedefinieerd was en het aanbrengen van eyeliner vergemakkelijkt) en Busted van Urban Decay. Om alle oogschaduwen mooi te laten overgaan in elkaar bracht ik in de crease een mengeling van Buck en Naked van Uban Decay aan. Ik wou een hele opvallende eyeliner dus eerst bracht ik met een schuin kwastje van Essence zwarte oogschaduw aan eer ik daar overging met vloeibare eyeliner van Catrice. Op mijn onderste wimperlijn bracht ik ook Half Baked aan en naar buiten toe Busted. Ten laatste bracht ik mascara aan en voor een feestelijk effect gebruikte ik ik Essence Half Lashes.
image

Lippen

Estee Lauder Pure Colour Crystal Lipstick in Tiramisu
Estee Lauder High Gloss Ultra Brilliance 02 Ivory

image

Haar

Ik ben met haar begonnen dat op zijn derde dag was. Droogshampoo was dus ten zeerste nodig, haha! Dan heb ik het gekruld met mijn Babyliss krultang en doorgeborsteld zodat ik losse golver kreeg. Door de droogshampoo had mijn haar ook wat meer textuur en volume dus ben ik nog wat met mijn vingers door mijn haar gegaan om het wat messier te maken, dat vind ik het mooist. Wat haarlak erover een voilà, klaar!

Fijne kerst allemaal!

Liefs, Lynn

1 thought on “Gouden kerstlook 2015”

Geef een reactie

