beauty, huidverzorging, Looks, make-up, shoplog

Shoplog Wenen & Boedapest

Hey iedereen! Ik ben net terug van een (welverdiende) week vakantie met mijn vriend. We bezochten Wenen en Boedapest. Naast het sightseeing kon het shoppen uiteraard ook niet missen!

In Wenen en Boedapest waren er talrijke winkels van Douglas. Ik was in de zevende hemel want hier verkopen ze veel merken dat in België niet (of zeer beperkt) verkrijgbaar zijn. Een merk wat ik al heel lang wou uit proberen hadden ze ook in de aanbieding, namelijk Nyx. Verder was er ook sale aan de gang in Douglas, ik kon dus een mooi product scoren aan een mooi prijsje. Ok, genoeg gepraat, over naar de prachtige producten!

Nyx Liquid Illuminator in Sunbeam

_DSC0549

Mijn allereerste aankoop toen ik toekwam in Wenen. Wauw, deze is zo mooi! Het is een koele roze tint met een prachtige reflectie. €8,50.

Zoeva 317 Wing Liner

_DSC0561.jpg

Mijn eerste Zoeva penseel, wohoew! De haartjes zijn heel stevig en hier kan je een hele strakke wing mee maken. €5,95.

Nyx Love In Paris Palette in Merci Beaucoup

_DSC0536 (1).jpg

Ik heb heel lng zitten twijfelen tussen dit palette in Merci Beaucoup en Parisian Chic, maar omdat dit palette toch wat meer aparte kleuren had ben ik hiervoor gegaan. Ik heb er zeker geen spijt van! €12,95.

_DSC0544.jpg

Nyx Extra Creamy Lipstick in Paris en Doll Poupée

_DSC0551

Prachtige kleuren! En maar €4, 95 terwijl deze zó gepigmenteerd zijn. Ik swatchte deze op mijn hand in de winkel en na 3 dagen zag je deze nog zitten, zelfs na meerdere keren douchen en schrobben!

O.P.I Nail Lacquer in Black Cherry Chutney 

_DSC0534.jpg

Een prachtige kleur dat ook nog eens in de sale stond! €7

Nyx Eye Brow Gel in Blonde

_DSC0556.jpg

Deze kocht ik in Müller in Boedapest in Corvin Plaza. Deze winkel is ook zeker een aanrader! Ik betaalde er 3290 Forinten voor, wat neerkomt op ongeveer €10.

Nyx Highlight & Contour Palette

Een moment stilte voor deze beauty… Wauw! Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik dit palette ging vinden, maar toen ik voor het Nyx display stond hoorde ik het mijn naam roepen, en het was het allerlaatste dat nog beschikbaar was! Score! Dit palette kostte 11990 Forinten, wat neerkomt op ongeveer €38. Zeker aan de wat prijzigere kant, maar ik ben er zo blij mee!

Artemis of Switzerland Softening Face Oil

_DSC0567.jpg

Iets wat ik nog nodig had in mijn huidverzorging, een goede gezichtsolie. Deze stond ook nog eens in de sale dus ik twijfelde geen moment. Ik kocht het  voor €23.

Lush Tender is The Night Masage Bar

Helaas geen foto want deze massagebar is in twee gebroken. Maar zeker nog bruikbaar! Deze is veel gebruikt geweest om na een hele dag stappen de voetjes en schouders  te masseren. Hij ruikt ook nog eens heerlijk! Lekker kruidig, maar ook nog een zoete hint. €10,95.

My Hoir Ni gezichtmaskers

Een merk waar ik nog nooit eerder van gehoord heb. Ik ben benieuwd! Wel schattige verpakkingen. ik koos voor de volgende maskers: Hyaluronan & Blue-Green Alge Hydrating Double Lifting Mask (1050 HUF), Aloe Vera + Vitamin E Mask (950 HUF), Arbutin Whitening Mask (950 HUF).

Zo, dit waren mijn aankopen van mijn trip naar Wenen en Boedapest! Hou mijn blog zeker in de gaten want er volgen nog looks met deze producten en reviews. Wat je misschien ook al opgevallen is, is dat de kwaliteit van mijn foto’s sterk verbeterd is. Dit komt omdat ik in een camera geïnvesteerd heb. Ik ben er zo blij mee! Het is de Sony Alpha 5000 als je het je afvraagt :).

Liefs,

Lynn

5 thoughts on “Shoplog Wenen & Boedapest”

Geef een reactie

