decoratie, lifestyle

Mijn make-uptafel

Een plekje voor al mijn make-up en verzorging is iets wat ik altijd wou… en vorig jaar kwam die droom in vervulling! Mijn papa maakte mijn toilettafel. Lees verder als je wil lezen hoe hij te werk ging.

Licht

musik-wandlamp__06518_PE082328_S4

Het licht is de MUSIK Led-wandlamp. Deze moet je normaal aansluiten in de muur, maar dankzij een video dat ik online vond kan je een schakelaar aansluiten zodat je het in een stopcontact kan steken. Dat filmpje vind je hier. Je kan natuurlijk altijd de hulp inschakelijk van een handige harry 😉

Wandplak

De plank kochten we in een doe-het-zelf zaak en werd daarna op maat uitgesneden zodat het perfect past. Onderaan werden nog twee steunhaken geplaatst voor extra steun.

En zo, mijn eigen plekje om me op te maken is al klaar! Ben je er zelf nog niet uit hoe je wil dat je kaptafel eruit ziet, kan je altijd de term ‘diy vanity’ opzoeken. Hier doe je veel inspiratie op. De opbergers voor mijn make-up en dergelijke zijn dozen en mandjes die ik over de jaren vergaard heb. Veel plezier!

Liefs,

Lynn

Geef een reactie

