beauty, huidverzorging

Mijn favoriete gezichtsmasker

8981980348446

Mijn favoriete gezichtsmasker aller tijden is het kant en klaar Fabulous Fruits gezichtsmasker van Dr. Van der Hoog. Een aantal jaar geleden kocht ik het met geen al te hoge verwachtingen, boy was I wrong! Kijk je mee naar dit wondermiddel?

Het masker komt in een zakje en is verkrijgbaar bij alle drogisten (kruidvat, Di, Essenza, …) Met een zakje kan ik twee keer doen, met een keer kan je een héél dikke laag op je gezicht doen (alhoewel ik dan als student on a budget liever de meest economische weg kies ;)).

Dit is wat Dr. Van Der Hoog van het masker zegt:

Ontdek de fabuleuze werking van fruit voor je huid! Dit supergezonde Fabulous Fruit masker is een crèmemasker met een weldadig complex van vier fruitzuren: appel-, citroen-, wijnsteen- (uit druiven) en glycolzuur (uit suikerriet). Ze verwijderen dode huidcellen en stimuleren de aanmaak van nieuwe huidcellen. Je huid wordt weer fris en fruitig!

En het masker doet exact wat het belooft. Mijn gezicht zich er veel frisser en jeugdiger uit en door de fruitzuren en glycolzuur is het babyzacht!

Het Dr. Van Der Hoog masker kost €2,99 en ik heb het al ontelbaar veel keer gekocht. Heb jij het al geprobeerd? Laat me weten wat je ervan vindt!

Liefs,

Lynn

1 thought on “Mijn favoriete gezichtsmasker”

Geef een reactie

