beauty, huidverzorging, review

Review: Freedom Pro Studio Make-up Glycolic Glow Tonic

freedom-professional-studio-glow-tonic.jpg

De Glycolic Glow Tonic kost €8,95 op Boozyshop voor 200 ml. Dit is wat Freedom over hun Glow Tonic zeggen:

Freedom Pro Studio Glow Tonic is a professional exfoliating Toner that evens out skin tone for a clearer, brighter more glowing complexion. Using a professional formula, enriched with Glycolic Acid, Ginseng and Aloe Vera, this gentle Tonic helps remove dead skin cells, revealing smoother, softer more radiant skin.

Tijdens de eerste applicatie prikte de tonic wat, maar dat trok al snel weg. Ik merkte niet meteen een verschil, maar na een paar dagen kwam dat wel. Mijn huid had zichtbaar een gladdere textuur en zag er ook gezonder uit. Als ik een puistje of oneffenheden heb, ga ik hier met wat extra tonic overheen en geneest het veel sneller!

Dit zijn de ingrediënten:

Aqua, Butylene Glycol, Hamamelis Virginiana Water, Poloxamer 184, Dipropylene Glycol, Glycolic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Alcohol, Sodium Cocoamphoacetate, Disodium Cocoamphodiacetate, Urea, Sodium Chloride, Parfum, Dehydroacetic Acid, Disodium EDTA, Glycerin, Panax Ginseng Root Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Sodium Benzoate, Butylphenyl methylpropional, Potassium Sorbate, CI 15985

De manier waarop ik de tonic gebruik is het volgende: eerst reinig ik mijn gezicht, vervolgens doe ik de tonic op een watje en ga ik over mijn gezicht en nek, draai ik het watje om en ga ik met de andere kant nog eens over dezelfde plekjes. Vervolgens spray ik mijn hele gezicht met de La Roche Posay Serozinc, hydrateer ik mijn gezicht en breng ik al naargelang het avond of morgend is nog een treatment aan.

Ik kan de tonic zeker aanraden als je de wereld van tonics dat glycolzuur bevatten wil ontdekken. Ik gebruik hem nog steeds, maar ik denk wel zodra dat deze op is, ik op zoek ga naar een tonic met een hoger gehalte aan glycolzuur.

Liefs,

Lynn

4 thoughts on “Review: Freedom Pro Studio Make-up Glycolic Glow Tonic”

Geef een reactie

