beauty, make-up, tutorial

Stap voor stap tutorial: 90’s baby

Ten eerste begin je met een gereinigd en gehydrateerd gezicht. Om de lippen te hydrateren gebruikte ik Chapstick in Classic Cherry.

_DSC0711
Bare face

Vervolgens bracht ik mijn foundation aan. Ik gebruikte Catrice Even Skin Tone Beautifying Foundation in 005 Even Ivory. Plekjes dien nog wat extra aandacht nodig hadden en de kringen onder mijn ogen bedekte in met de Mac Prolongwear Concealer in NW15.

_DSC0720
Na foundation aan te brengen

Vervolgens ging ik aan de slag met al mijn gezichtspoeders. Mijn foundation fixeerde ik met Mac Studio Fix poeder in NC 15 met de E.L.F Kabuki Brush. QUa blush ging ik voor Inglot Blush in 36. Om mijn gezicht wat warmte te geven en te contouren gebruikte ik het Nyx Highlight & Contour Palette.

_DSC0724

Hierna was het tijd voor de wenkbrauwen. Deze vulde ik in met deNyx Eye Brow Gel in Blonde met een Zoeva 317 Wing Liner penseel. Ik fixeerde ze nog met de Catrice Eyebrow Filler .

_DSC0726
Bronzer time kan beginnen!

Dan is het tijd om aan de slag te gaan met de ogen. Eerst bracht ik primer aan zodat mijn oogschaduw extra lang bleef zitten. Ik gebruikte de Too Faced Shadw Insurance Eye Shadow Primer over het hele ooglid. Toen grijpte ik naar mijn trusty old Naked palette van Urban Decay. Sin bracht ik op het hele ooglid aan. In de crease bracht ik een mengeling van Naked en Buck aan. Op mijn onderste wimperlijn bracht ik ook deze mengeling van Naked en Buck aan. Op de wimperlijn bracht ik Nyx Jumbo Pencil in Milk aan om mijn ogen groter te doen lijken.

 

_DSC0730

Ik gebruikte twee mascara’s om mijn wimpers (letterlijk en figuurlijk) in de verf te zetten. Ten eerste gebruikte ik Max Factor Clum Defy Mascara en vervolgens Make Up Forever Smoky Extravagant mascara mini.

_DSC0736

Op mijn lippen gebruikte ik de Essence lipliner in 06 Satin Mauve over de gehele lippen. Et voilà, de subtiele 90’s look is klaar!

_DSC0741 (1).png

Liefs,

Lynn

1 thought on “Stap voor stap tutorial: 90’s baby”

Geef een reactie

