beauty, make-up

Mijn top producten om er fris uit te zien

_DSC2062.jpg

Concealer

Concealer, the magic product. Ik heb veel last van donkere kringen dus dit maakt bij mij het grootste verschil in mijn uitstraling. Het licht meteen het gezicht op. Doe een beetje concealer onder de ogen, rond de neus en op oneffenheden en je zal meteen het verschil merken. Je kan het ook wat afpoederen zodat het langer blijft zitten en niet in de lijntjes kruipt.

Blush

Blush brengt meteen weer wat kleur in het gezicht en zorgt ervoor dat je er niet als een spook uitziet. ALs ik er fris wil uitzien ga ik het liefst voor een perzik roze blush, dit geeft een jeugdige look. Mijn favoriet: KIKO Tri-bal Soul Baked Blush – 01 Deluxe Coral.

Highlighter

Highlighter zorgt voor een mooie lichtreflectie en weer dat frisse waar we voor gaan. Je kan kiezen voor een vloeibare (pas op, less is more!) of een highlighter in poedervorm. Ik brengt het aan op de toppen van mijn jukbeenderen, in mijn ooghoeken  en onder de wenkbrauwen. Een echte classic en nog steeds favoriet: TheBalm Mary-Lou Manizer.

Mascara

Mascara accentueert de ogen en zorgt voor een open blik. Ik ga altijd voor een zwarte mascara, maar als je het wat subtieler wilt doen kan je voor een bruine versie gaan. Favorieten van nu: Too Faced Better Than Sex en Estée Lauder Sumptuous Infinite.

Lippenstift / Lipgloss

We zijn aan de laatste stap beland om er frisser uit te zien, namelijk lippenstift of lipgloss. Als je van jezelf niet veel kleur in je lippen hebt zal dit een groot verschil maken! Ga liefst voor een rode of perzik roze tint. Lippenstift houdt wat langer, maar ga wel voor een wat transparantere en glanzende formule, dit zorgt dat je lippen een voller uitzien. Lipgloss zorgt voor nog meer glans dus brengt net dat extra mee met zich. Nadeel: het vervaagt sneller en als een veel wind is en je haar zit los kan het al wel eens invlogen (wie haat dit trouwens net zo veel als ik?!). Mijn favoriete lippenstift voor deze look: Revlon Colorburst Lip Butter in de kleur 035 Candy Apple.

Ziezo, dit waren mijn tips. Als je morgen wat te laat uit bed rolt weet je wat je kan doen om eruit te zien alsof je de beste slaap van je leven hebt gehad.

Liefs,

Lynn

Geef een reactie

