lifestyle

Kerst Tag

Wat is je favoriete kerstliedje?

Het hele kerstalbum van Michael Bublé! Echt elke kerst wordt dit album loeihard door het huis gespeeld, zo feestelijk.

Michael Bublé Christmas

Wat is je favoriete kerstfilm?

The Family Stone op nummer 1, dit is de beste kerstfilm aller tijden! Er zit romantiek, komedie, drama, noem het op, in! Ik zal een klein geheimpje vertellen… elke kerst kijk ik deze film en steeds opnieuw moet ik wat tranen wegpinken… Als je hem nog niet gezien hebt, kan ik je hem zeker aanraden! Ik ga niet te veel verklappen over het verhaal, maar hieronder kan je de trailer bekijken.

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Ik ben een very lucky girl in het opzicht dat ik materialistisch gezien wel krijg wat op mijn kerstlijstje staat. Ik ga naar Londen en ik denk dat daar veel geshopt zal worden. Een cadeautje dat ik mezelf al heb gekocht is een pakketje van ColourPop dat elk moment kan arriveren, hier komt zeker een review van online! Maar het belangrijkste en het beste cadeau voor mij is dat iedereen rondom mij gelukkig en gezond is :).

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Hou hiervoor de blogpost van volgende week in de gaten ;). Als je benieuwd bent naar wat ik vorig jaar als look had, die kan je hier terugvinden.

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Ik heb een rood kleedje met pailletten van Primark dat ik al 3 jaar op een rij gedragen heb. Dus ik denk dat het tijd is om dit jaar eens te veranderen van outfit haha! Ik dacht een mooie rode plissérok zoals deze van H&M te dragen met een cheesy kersttrui (oh ja voor als je het nog niet wist, ik hou van cheesy kersttruien). Deze light-up kersttrui van de Primark wordt de mijne!

R35397146659908-medium.jpghmprod.jpeg

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Ik ben een echte koukleum, dus geef mij maar een lekkere kop chocolade melk (met extra veel slagroom!).

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Ten eerste lekker uitslapen in mijn kerstpyjama. En dan een lekker uitbreid ontbijt houden met alles erop en er aan. Buiten heeft het gesneeuwd en ligt er een dikke laag waardoor je wel lekker binnen moet blijven. De kachel gaat aan, je ben bij al je dierbaren en samen vertellen jullie verhalen van vroeger en kijken kerstfilms samen. ‘S avonds is er een groot dinner dat tot de vroege uurtjes loopt. Iedereen is blij met hun cadeautjes en vervolgens volgt er grote sleepover!

Je kan zien dat mijn liefde voor foute kersttruien toen al groot was 😉

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Kerstavond zal ik doorbrengen met mijn familie. Dan hebben we een uitgebreid diner en pakken we alle cadeautjes uit, zo gezellig! En op kerstdag zal ik bij mij thuis een kerstdiner met mijn beste vriendinnen houden, ik kijk er al zo naar uit!

Heb je een echte kerstboom of een valse?

Aangezien we thuis twee katten hebben gaan we vaak voor een valse kerstboom. Maar dit jaar hebben mijn ouders een echte gekocht, benieuwd hoe dat zal aflopen haha.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

Rood, wit en zilver!

Wat is je favoriete kerstsnack?

Ik heb niet een echte specifieke kerstsnack, maar wel maak ik met kerst altijd lekkere desserts waar ik met plezier van meesmul ;)! Vorig jaar maakte ik deze mini  oreo kaastaartjes van Tasty, ik kan het recept zeker aanraden.

Vul de kersttag ook zeker zelf in, met vrienden of familie en deel! That’s what Christmas is all about ;).

Liefs,

Lynn

Geef een reactie

