beauty, Looks, make-up

ColourPop review

Dit is hoe ColourPop het merk omschrijft:

ColourPop was born, raised and made with love in the City of Angels. Founded in 2014 by Seed Beauty, we pride ourselves on being wallet friendly and bunny approved. We test our products in the nicest way possible, leaving fur babies to be fur babies and experimenting on people instead (the people at ColourPop HQ to be exact!). We like long walks on the beach, sipping margaritas, swatching Lippies in the moonlight, and… oops, got a little sidetracked! Back to business. Trends come and go, so it’s super important to us that you can keep up with this ever-changing industry without breaking the bank. You can try out the latest trends without serious commitment because our luxury formulas are priced for experimentation. They’re also, like, really pretty. We’re dedicated to creating the best possible products in every shade imaginable for our loyal ColourPoppers & ColourPopettes.

Het bestelproces verliep vlot. Pluspuntje; als je voor het eerst bij ColourPop bestelt, krijg je een korting van $5 als je je inschrijft voor de mailing list! Het was wel even wachten op mijn bestelling; zo’n drie weken ongeveer. Dan een minpuntje; ik moest douanekosten betalen en deze waren niet mild. €34 in totaal voor een pakketje van $50. Hou hier dus zeker rekening mee als je bestelt vanuit de Verenigde Staten. Laten we nu verder gaan naar de producten!

_dsc2218Alleen al de doos waar de make-up in verpakt zit is een plaatje.

_dsc2212Hierbij krijg je ook een booklet met alle info rond producten, finishes en hoe je ze het best aanbrengt.

_dsc2211Een leuk kaartje als bedankje.

_dsc2187

_dsc2207Lippie Stix in Back Up ($5). Een prachtige paarse, ultra matte lippenstift die uren blijft zitten! Wel zit je even aan het invullen van de lippen met deze, als je weinig tijd hebt om lippenstift aan te brengen zou ik deze niet aanraden.

_dsc2202Crème Gel Liner in Get Paid ($5). Een koperen eyeliner die ik vooral op mijn onderste waterlijn gebruik. Het is een echte crème eyeliner (zoals het product al aangeeft), ik kan dit product aanbrengen zonder dat het stroef aanvoelt.

_dsc2195Blush in Rain ($8) en Higlighter in Over The Moon ($8). De blush zit er op het eerste gezicht super intimiderend uit om aan te brengen maar ik kan je garanderen dat het niet zo is. Het laat een mooie paarse waas achter op je kaken. Zoals je kan zien brak de mooie highlighter in Over The Moon helaas, ondanks de stevige verpakking :(. Het blijft een prachtige highlighter desalniettemin. Het in een koele poeder met prachtige paarse glitters in, ik heb nog nooit een highighter zoals deze gezien. Deze highlighter is trouwens niet subtiel, dus not for the faint-hearted.

_dsc2156Hiernaast kocht ik nog twee value sets; namelijk Zingara Supershock Eyeshadow Foursome en Can You Knot Lip Bundle.

_dsc2165

_dsc2183Zingara Supershock Eyeshadow Foursome ($18). Deze bestaat uit de Supershock eyeshadows in Paradox, Elixir, Seeker en Jinxie. Normaal kost een aparte SuperShock Shadow 5 dollar, je bespaart dus 2 dollar als je deze set koopt. Bij de eerste aankoop krijg je trouwens 5 dollar korting als je je inschrijft voor de mailing list!

_dsc2172Can You Knot Lip Bundle ($15)

_dsc2171De Can You Knot Lip Bundle bestaat uit Hutch (Ultra Satin Lip), Notion (Ultra Matte Lip) en Sookie (Ultra Glossy Lip). Van deze bundle draag ik Sookie het meest, het is een prachtige pruimkleur die volledig dekt en een superglans achterlaat. Ik vind het ook mooi om deze lipgloss over de Lippie Stix in Back Up te dragen! Over de andere twee producten kan ik nog niet een mening vormen, ik heb ze daarvoor nog niet genoeg gedragen.

_dsc2167

De verpakking is prachtig en bevat veel details.

Zo; dit was mijn review van ColourPop. Ik ben zeker van plan om in de toekomst nog meer producten uit te testen; als die douanekosten nou maar wat omlaag gingen :(. Ik ben zeker blij met mijn aankopen en gebruik ze regelmatig! Hou de site zeker nog in de gaten want volgende week komt een look online waar ik deze producten gebruik ;).

Liefs,

Lynn

 

Geef een reactie

