beauty, Looks, tutorial

Valentijnslook 2017

_dsc2584Basis

Foundation: Catrice All Matt Plus in 010 Light Beige
Concealer: Catrice Liquid Camouflage in 005 Light Natural voor oneffenheden te camoufleren en Collection 2000 Lasting Perfection Concealer in Fair om mijn donkere kringen te camoufleren.
Poeder: Bourjois Flower Perfection Loose Powder
Contour: NYX Highlight & Contour Pro Palette
Bronzer: Bourjois Délice De Soleil Bronzer
Highlighter: ColourPop highlighter in Moon
Vloeibare Highlighter: Nyx Liquid Illuminator in Sunbeam
Blush: ColourPop blush in Rain

_dsc2585Ogen

Om te beginnen bracht ik Urban Decay Foxy over hele ooglid tot aan mijn wenkbrauw aan. Dit zorgt ervoor dat kleuren later beter blenden. Hierna bracht ik KIKO High Pigment Wet and Dry Eyeshadow in 32 aan op mijn ooglid. Vervolgens bracht ik ColourPop Super Shock Shadow in Elexir in de crease aan, en blendde ik dit goed uit met een fluffy kwast. Met Seeker van ColourPop maakte ik een lijntje op mijn onderste en bovenste wimperlijn om mijn ogen goed te accentueren. Op mijn onderste wimperlijn vaagde ik Seeker uit met Paradox. Ik deed op de bovenste waterlijn nog zwart oogpotlood (Essence Gel Eye Pencil Waterproof in 01 Black Blaze) zodat mijn ogen er echt uitsprongen (hopelijk niet letterlijk, haha). Onder mijn wenkbrauw bracht in Urban Decay Booty Call aan. Nog een laagje mascara en iedereen heeft alleen oog voor jou (pun intended). Als je wil, kan je nog valse wimpers aanbrengen.

_DSC2609.jpg

Wenkbrauwen

NYX Eyebrow Gel Blonde met een Zoeva 317 Wing Liner
Clarins Double Fix Masacara om mijn wenkbrauwen te fixeren

_dsc2586

Lippen

Liner: Essence Lipliner in 06 Satin Mauve
Lippenstift: Extra Creamy Round Lipstick in 620 Doll Poupée

_dsc2596

Zo, je bent helemaal klaar voor Valentijn! Get it girl! Ik hoop dat iedereen een speciale Valentijn heeft, of het nu met een vriendje is of je er een girls night van maakt (zoals ik), laat je geliefden weten hoeveel ze voor je betekenen. Get your cuddle on!

Liefs,

Lynn

 

Geef een reactie

