beauty, Looks, review

Review: Pixi Glow Tonic

De Glow Tonic van Pixi is ondertussen al een gevestigde waarde in beautyland en een echt cultproduct. Voor diegenen die niet weten wat de Glow Tonic juist is: het is een Toner met verzorgende bestanddelen zoals aloe vera en ginseng die gelijkertijd zorgt voor peeling met glycolzuur. Ik kocht de Glow Tonic van 250 ml voor 18 pond (wat neerkomt op zo’n 21 euro afgerond) in Liberty in Londen.

_DSC2623.jpg

Dit zijn de bestanddelen:

Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Glycolic Acid, Ammonium Glycolate, Glycerin, Butylene Glycol, Hexylene Glycol (and) Fructose (and) Glucose (and) Sucrose (and) Urea (and) Dextrin (and) Alanine (and) Glutamic Acid (and) Aspartic Acid (and) Hexyl Nicotinate, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Biotin, Polysorbate 20, Fragrance. 250ml/ 8.5 fl. oz.

_dsc2626

Je kan de tonic op verschillende manieren gebruiken. Na het reinigen doe je een beetje product op een wettenschijfje.  Je kan kiezen om het enkel ’s morgens of enkel ’s avonds (dit zou ik aanraden als je net start met een exfoliërende toner te gebruiken) of ‘smorgens en ’s avonds. Ik doe een beetje product op een watenschijfje en ga hier mee over mijn hele gezicht en decolleté. Hierna breng ik mijn gezichtscrème (dag) of serum (nacht) aan.

Ondertussen gebruik ik de tonic nu al zo’n twee maand en kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben van het product. Het zorgt inderdaad voor een mooie glow en houdt mijn huid egaal. Maar (ja, er is een maar), ik moet zeggen dat ik niet veel verschil merk met de dupe van Freedom Pro StudioEens deze fles op is zal ik ook terug naar de goedkopere versie overschakelen. Als je wat van meer luxe houdt dan zou ik deze aanraden. Zit je meer met een krap budget, ga dan voor die van Freedom Pro Studio ;).

Liefs,

Lynn

Geef een reactie

